Чорногорія заблокувала трансляцію російської пропаганди: під заборону потрапили 20 ЗМІ
Фото: Depositphotos

Уряд Чорногорії ухвалив рішення про блокування 20 російських пропагандистських ЗМІ. Про це повідомило агентство з електронних ЗМІ країни.

Долучайтесь до нас на Facebook та беріть участь в дискусіях

"Уряд Чорногорії ухвалив нове рішення про введення міжнародних обмежувальних заходів рішення Ради Європейського Союзу щодо дій РФ, які дестабілізують ситуацію в Україні", – сказано в повідомленні.

Згідно з цим рішенням із 10 липня у Чорногорії заборонено трансляцію таких медіа, як RT, Sputnik, Рен-ТВ, НТВ, ТВ-Центр, Россия 1, Россия 24, Первый канал та інших.

Напередодні Швейцарія приєдналася до 14-го пакету санкцій ЄС проти Росії, але не наважилася заборонити російські пропагандистські ЗМІ. Заборонені в Євросоюзі РИА Новости, Известия, Российская газета і псевдочеський Voice of Europe й надалі працюватимуть у країні, щоправда, без реклами. 

  • 22 травня 2024 року президент Володимир Зеленський підписав указ, згідно з яким на 10 років продовжено санкції проти російських телеканалів РЕН ТВ, НТВ, Звезда, ТНТ та низки інших пропагандистських ЗМІ.